Trump-Supporting Scumbags Just Tried To Frame Chuck Schumer For A Bogus Sex Scandal

They failed miserably. And now they’re in trouble with law enforcement.

The #MeToo movement has really picked up steam in recent days. Brave women all across the country have been speaking out about their experiences with sexual harassment and assault, which is a very good thing. But, unfortunately, there are some scumbags out there who are trying to use the movement to falsely accuse innocent men.

On Tuesday, Senate Minority Leader Chuck Schumer (D-NY) was a victim of some of these scumbags.

In an attempt to smear Schumer and dupe reporters, someone was shopping around a fake story about a former staffer accusing Schumer of lurid sexual harassment.

Axios reported Tuesday,

“The former staffer told me in a phone interview that she did not author the document, that none of the charges ring true, and that her signature was forged.”

“She said she had never heard of the document before Axios took it to Schumer’s office for comment on Tuesday.”

Axios also says,

“Matt House, Schumer’s communications director, told me: “The document is a forged document and every allegation is false. We have turned it over to the Capitol Police and asked them to investigate and pursue criminal charges because it is clear the law has been broken.””

“House continued: “We believe the individual responsible for forging the document should be prosecuted to the fullest extent of the law to prevent other malicious actors from doing the same.””

To make this story even more shady, on Monday, one of the guys behind the “Pizzagate” hoax tweeted that he and another Trump-supporting wing-nut were about to take down a Democratic leader in a sexual harassment scandal. The tweet has since been deleted.

The woman who was named in the fake document was a staffer for Schumer from 2009-2012. She is now a career employee of the federal government. She told Axios,

“The claims in this document are completely false, my signature is forged, and even basic facts about me are wrong. I have contacted law enforcement to determine who is responsible. I parted with Senator Schumer’s office on good terms and have nothing but the fondest memories of my time there.”

A source close to Schumer said that the document was full of obvious errors.

“The document contains an allegation of inappropriate behavior on September 16th 2011 in Washington, but Schumer was in New York City.”

“It contains an allegation of inappropriate behavior by Schumer on August 25th 2011 in Washington, but Schumer was in France.”

“The source tells Axios that reporters from the Washington Post, CNN, BuzzFeed, The New Yorker and ABC all inquired about the document Tuesday.”

(Visited 9,458 times, 1 visits today)

You must be logged in to post a comment Login